Interaktīvo azartspēļu klientu apkalpošanas speciālits

Ko mēs no tevis sagaidām?

  • Vidējā vai augstākā izglītība
  • Labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas
  • Teicamas komunikācijas prasmes un augsta emocionālā noturība
  • Prasme strādāt komandā, precizitāte darbā un atbildība par darba rezultātu
  • Labas datorprasmes
  • Iepriekšēja pieredze klientu apkalpošanā tiks uzskatīta par priekšrocību

 Kādi būs tavi darba pienākumi?

  • Informēt klientus par uzņēmuma pakalpojumu nosacījumiem
  • Atbildēt uz klientu zvaniem un sniegt konsultācijas, lietojot specializētās datorprogrammas un elektroniskos sakaru līdzekļus klientu apkalpošanas procesa nodrošināšanā
  • Sadarboties ar klientiem, izzināt viņu vajadzības, noteikt svarīgāko, lai izvērtētu un piedāvātu labāko risinājumu
  • Apstrādāt klientu personas datus atbilstoši normatīvo aktu prasībām
  • Veikt klientu izpēti saskaņā ar likuma prasībām
  • Uzraudzīt klientu darījumus spēles kontā, pārbaudīt klientu datus reģistros

Ko mēs piedāvājam?

  • Iespēju realizēt savu karjeru starptautiskā, dinamiskā un attīstošā vidē
  • Profesionālās attīstības iespējas
  • Atalgojumu ar stundas tarifa likmi EUR 6.30 (pirms nodokļu nomaksas)
  • Darbu maiņās – darba laiks no plkst. 08:00 līdz 24:00, maiņu grafiks (dienu strādā, divas brīvas)
  • Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika

Kā pieteikties?

CV un pieteikuma vēstuli lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi

Informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kurus uzaicināsim uz interviju klātienē.