Vadības asistents/e
SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- Vidējā vai augstākā izglītība
- Iepriekšēja pieredze lietvedības dokumentu pārvaldībā
- Iepriekšēja darba pieredze sekretāra, vadības asistenta vai līdzvērtīgā amatā
- Augsta emocionālā noturība, spēja strādāt intensīvā darba režīmā nosakot prioritātes
- Prasme strādāt komandā, teicamas sadarbības un komunikācijas spējas, augsta atbildības sajūta
- Problēmu konstatēšanas un to ātras risināšanas spējas
- Spēja veikt vairākus uzdevumus vienlaicīgi
- Biroja tehnikas un datorprasmes laba lietotāja līmenī (MS Office)
- Augstākā līmeņa valsts valodas zināšanas, labas angļu, vācu un krievu valodas zināšanas.
TEV UZTICĒSIM:
- Asistēt uzņēmuma vadībai ikdienas darbā
- Koordinēt dokumentu pārvaldības procesu
- Atbildēt uz ienākošajiem telefona zvaniem un e-pastiem
- Sistematizēt un nodrošināt ienākošo rēķinu uzskaiti un nodrošināt to apriti
- Veikt nepieciešamos organizatoriskos darbus komandējumu un darījumu braucienu nodrošināšanai, viesu uzņemšanai u.tml.
- Tulkot tekstus no/uz angļu/vācu valodu
- Sagatavot un nosūtīt pasta sūtījumus
TU IEGŪSI:
- Iespēju realizēt savu karjeru starptautiskā, dinamiskā un attīstošā vidē
- Stabilu un konkurētspējīgu atalgojumu sākot no EUR 1600 (pirms nodokļu nomaksas)
- Veselības apdrošināšanu
- Atsaucīgus kolēģus
- Visu darbam nepieciešamo tehnisko nodrošinājumu, iespēju strādāt modernā birojā
KĀ PIETEIKTIES:
CV un pieteikuma vēstuli lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi
Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Sazināsimies ar kandidātiem, kurus uzaicināsim uz interviju klātienē.