Fenikss casino dalās ar pieredzi mākslīgā intelekta tehnoloģiju izmantošanā spēlētāju aizsardzībai

Publicēts: 23.09.2022

Pagājušajā nedēļā kopā ar Latvijas interaktīvo azartspēļu nozares pārstāvjiem, Izložu un azartspēļu inspekciju un Finanšu ministriju dalījāmies pieredzē par mākslīgā intelekta tehnoloģiju izmantošanu spēlētāju aizsardzībā.

Kopā ar Neccton vadošo ekspertu Dr. Michel Auer, kura izstrādātā spēlētāju atbalsta sistēma Mentor darbojas Fenikss Casino platformā, analizējām sistēmas ietekmi uz spēles paradumu maiņu.

Esam gandarīti, ka katru dienu vismaz 5% spēlētāju platformā proaktīvi izmanto Mentor atbildīgas spēles rīkus. Savukārt vairāk nekā 80% no Mentor sistēmas izsūtītajiem brīdinājumiem un paziņojumiem tiek izlasīti.

Mārtiņš Opmanis, Alfor Interaktīvo pakalpojumu vadītājs uzsver: “Spēlētāju atbalsta sistēma Mentor, kuras pamatā ir mākslīgā intelekta un lielo datu tehnoloģijas, ļauj mums gan laikus pamanīt riskantas spēles pazīmes, gan efektīvi komunicēt ar mūsu klientiem, izmantojot personificētu atgriezenisko saiti.”

Mentor sistēma katram spēlētājam nodrošina individuālus pārskatus par iemaksāto depozītu apjomu, izmaksām, spēles biežumu un ilgumu. Identificējot problemātiskas spēles pazīmes, sistēma reālajā laikā izsūta spēlētājam personificētus brīdinājumus un paziņojumus, kas ļauj pārtraukt riskanto spēli, kā arī piedāvā informatīvo atbalstu par azartspēļu atkarību.