Interaktīvo azartspēļu klientu apkalpošanas speciālists/e

PRASĪBAS KANDIDĀTAM

  • Vidējā vai augstākā izglītība
  • Labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas
  • Teicamas komunikācijas prasmes un augsta emocionālā noturība
  • Prasme strādāt komandā, precizitāte darbā un atbildība par darba rezultātu
  • Labas datorprasmes
  • Iepriekšēja pieredze klientu apkalpošanā tiks uzskatīta par priekšrocību

DARBA PIENĀKUMI

  • Informēt klientus par uzņēmuma pakalpojumu nosacījumiem 
  • Atbildēt uz klientu zvaniem un sniegt konsultācijas, lietojot specializētās datorprogrammas  
  • un elektroniskos sakaru līdzekļus klientu apkalpošanas procesa nodrošināšanā 
  • Sadarboties ar klientiem, izzināt viņu vajadzības, noteikt svarīgāko, lai izvērtētu un piedāvātu labāko risinājumu
  • Apstrādāt klientu personas datus atbilstoši normatīvo aktu prasībām 
  • Veikt klientu izpēti saskaņā ar noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanas likuma prasībām 
  • Uzraudzīt klientu darījumus spēles kontā, pārbaudīt klientu datus reģistros 

MĒS PIEDĀVĀJAM 

  • Iespēju realizēt savu karjeru starptautiskā, dinamiskā un attīstošā vidē
  • Profesionālās attīstības iespējas
  • Atalgojumu sākot no EUR 1000 pirms nodokļu nomaksas
  • Darbu maiņās – darba laiks no plkst. 08:00 līdz 24:00, maiņu grafiks (dienu strādā, divas brīvas)
  • Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika

KĀ PIETEIKTIES

CV un pieteikuma vēstuli lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi  

Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.  

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kurus uzaicināsim uz interviju klātienē.