PRASĪBAS KANDIDĀTAM
- Vidējā vai augstākā izglītība
- Labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas
- Teicamas komunikācijas prasmes un augsta emocionālā noturība
- Prasme strādāt komandā, precizitāte darbā un atbildība par darba rezultātu
- Labas datorprasmes
- Iepriekšēja pieredze klientu apkalpošanā tiks uzskatīta par priekšrocību
DARBA PIENĀKUMI
- Informēt klientus par uzņēmuma pakalpojumu nosacījumiem
- Atbildēt uz klientu zvaniem un sniegt konsultācijas, lietojot specializētās datorprogrammas
- un elektroniskos sakaru līdzekļus klientu apkalpošanas procesa nodrošināšanā
- Sadarboties ar klientiem, izzināt viņu vajadzības, noteikt svarīgāko, lai izvērtētu un piedāvātu labāko risinājumu
- Apstrādāt klientu personas datus atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- Veikt klientu izpēti saskaņā ar noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanas likuma prasībām
- Uzraudzīt klientu darījumus spēles kontā, pārbaudīt klientu datus reģistros
MĒS PIEDĀVĀJAM
- Iespēju realizēt savu karjeru starptautiskā, dinamiskā un attīstošā vidē
- Profesionālās attīstības iespējas
- Atalgojumu sākot no EUR 1000 pirms nodokļu nomaksas
- Darbu maiņās – darba laiks no plkst. 08:00 līdz 24:00, maiņu grafiks (dienu strādā, divas brīvas)
- Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika
KĀ PIETEIKTIES
CV un pieteikuma vēstuli lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi
Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kurus uzaicināsim uz interviju klātienē.