Cindereela

10000€ Maksimālais laimests pamatspēlē
92-98% Laimesta procents
0.01€ Viena kredītpunkta vērtība
0.01€ Minimālā likme vienai spēles līnijai

Noteikumi

Spēles norises apraksts:

1. Aktīvo spēles līniju izvēle.
Aktīvās spēles līnijas spēlētājs izvēlas ar taustiņa „Play 1”, „Play 3”, „Play 5”, „Play 8” vai „Play 10” palīdzību.
2. Likmes summas izvēle.
Ar taustiņa „Bet /One/ Red” palīdzību izvēlas kredītpunktu skaitu, kuru liks uz vienu spēles līniju. Ar taustiņa „Max /Bet/ Black” palīdzību var likt maksimālo likmi uz visām spēles līnijām. Ja spēlētājam pieejamo kredītpunktu skaits ir mazāks par kopējo likmju summu visai spēlei, tad tā jāsamazina ar taustiņa „Likme” palīdzību. Likmes lielumu vienai spēles līnijai var mainīt tikai pēc vienas izspēlētas spēles.
3. Cilindru aktivizēšana.
Lai uzsāktu spēli, spēlētājam jānospiež „Start” taustiņš, un cilindri sāk griezties.
4. Cilindru apstāšanās.
Pēc 1-5 sekundēm cilindri apstājas automātiski.
5. Laimests.
Laimestu plāns parādīts uz automāta augšējā ekrāna. Laimējošo simbolu kombinācijas skaita no kreisās uz labo pusi, izņemot simbolus „FEJA”, kur tas nav svarīgi. Visi laimesti ir tikai uz izvēlētām līnijām, izņemot simbolu „FEJA”. 

Ja cilindriem apstājoties, ir izkritusi laimējošo simbolu kombinācija, attiecīgās līnijas likmi reizina ar laimesta koeficientu. Visas vienā spēles gājienā iegūtās laimestu kombinācijas summējas. Beidzoties spēlei vai vienai tās kārtai, tajā gūtais laimests automātiski summējas ar spēlētāja rīcībā esošajiem kredītpunktiem. Laimēto summu var redzēt ekrāna apakšējā daļā, logā „Win”.

Spēles papildiezīmes:

Ar „Automatic Start” taustiņu ir iespējams aktivizēt automātisku azartspēļu automāta darbību tik ilgi, kamēr ar „Automatic Start” taustiņu darbība tiek atcelta vai arī beidzies kredīts.
Ja uz jebkura cilindra izkrīt simbols „PELNRUŠĶĪTE”, tas aizvieto jebkuru citu simbolu, izņemot simbolus „FEJA”.

Laimesta divkāršošana:

Pēc laimesta pamatspēlē spēlētājs var spēlēt papildspēli - divkāršošanas spēli. Nospiežot vienu no „Gamble” taustiņiem, spēlētājs var censties savu laimestu divkāršot, mēģinot atminēt uz ekrāna redzamo aizklāto kāršu krāsu. Maksimāli pieļaujamās minēšanas reizes ir 5, bez summas ierobežojuma. Ja spēlētājs izvēlas sarkano krāsu, jānospiež taustiņš „Gamble/Bet One Red”, bet ja melno, tad jānospiež taustiņš „Gamble/Max Bet Black”. Lai palīdzētu izdarīt izvēli, ekrāna augšējā stūrī redzami iepriekšējie izkritušie kāršu simboli. Nospiežot „Start” taustiņu, spēle tiek pārtraukta, un laimests tiek pārnests uz „Credit” logu.

Papildspēles:

Ja spēlētājs gūst jebkurā vietā uz jebkura cilindra FEJAS simbolus, tad viņš gūst iespēju spēlēt līdz pat 30 brīvās spēles. Brīvo spēļu laikā, ja atkārtojas FEJAS simboli, tad spēlētājs gūst papildus brīvās spēles. Brīvo spēļu skaitu nosaka FEJA, nosakot laiku, kas atlicis līdz plkst.24:00, plkst.24:00 brīvās spēles beidzas.

Spēles beigas:

Spēle beidzas, ja spēlētājam beidzies kredīts, ja zaudēta „Gamble” spēle, laimests tiek pārnests uz „Credit” logu, laimests tiek izmaksāts vai arī aparāts ir gatavs uzsākt jaunu spēli.