Midnight

10000€ Maksimālais laimests pamatspēlē
92-98% Laimesta procents
0.01€ Viena kredītpunkta vērtība
0.01€ Minimālā likme vienai spēles līnijai
1.00€ Maksimālā likme vienai spēles līnijai

Noteikumi

Spēles norises apraksts:

1. Aktīvo spēles līniju izvēle.
Aktīvās spēles līnijas spēlētājs izvēlas ar taustiņa „Play 1”, „Play 5”, „Play 10”, „Play 15”, vai „Play 20” palīdzību.
2.Likmes summas izvēle.
Ar taustiņu „Bet /One/ Red” palīdzību izvēlas kredītpunktu skaitu, kuru liks uz vienu spēles līniju. Ar taustiņa „Max /Bet/ Black” palīdzību var likt maksimālo likmi uz visām spēles līnijām. Ja spēlētājam pieejamo kredītpunktu skaits ir mazāks par kopējo likmju summu visai spēlei, tad tā jāsamazina ar taustiņu „Likme” palīdzību. Likmes lielumu vienai spēles līnijai var mainīt tikai pēc vienas izspēlētas spēles.
3. Cilindru aktivizēšana.
Lai uzsāktu spēli, spēlētājam jānospiež „Start” taustiņš, un cilindri sāk griezties.
4. Cilindra apstāšanās.
Pēc 1-5 sekundēm cilindri apstājas automātiski.
5. Laimests.
Laimestu plāns parādīts uz automāta augšējā ekrāna. Laimējošo simbolu kombinācijas skaita no kreisās uz labo pusi, izņemot brīvspēles simbolus. Visi laimesti ir tikai uz izvēlētām līnijām, izņemot brīvspēles simbolu. Piešķir tikai katras līnijas lielāko laimestu.
Ja, cilindriem apstājoties, ir izkritusi laimējošo simbolu kombinācija, attiecīgās līnijas likmi reizina ar laimesta koeficientu. Visas vienā spēles gājienā iegūtās laimesta kombinācijas summējas. Beidzoties spēlei vai vienai tās kārtai, tajā gūtais laimests automātiski summējas ar spēlētāja rīcībā esošajiem kredītpunktiem.
Laimēto summu var redzēt ekrāna apakšējā daļā, logā „Win”.

Spēles papildiezīmes:

Ar „Automatic Start” taustiņu ir iespējams aktivizēt automātisku azartspēļu automāta darbību tik ilgi, kamēr ar „Automatic Start” taustiņu darbība tiek atcelta vai arī beidzies kredīts.
Vampīra” simbols aiztāj jebkuru simbolu, izņemot „Savrupmāja” simbolu.

Laimesta divkāršošana:

Pēc laimesta pamatspēlē spēlētājs var spēlēt papildspēli – divkāršošanas spēli. Nospiežot vienu no „Gamble” taustiņiem, spēlētājs var censties savu laimestu divkāršot, mēģinot atminēt uz ekrāna redzamo aizklāto kāršu krāsu. Atļauts minēt ne vairāk kā 5 reizes bez summas ierobežojuma. Ja spēlētājs izvēlas sarkano krāsu, jānospiež taustiņš „Gamble/ Bet One Red”, bet, ja melno, tad jānospiež taustiņš „Gamble/ Max Bet Black”. Lai palīdzētu izdarīt izvēli, ekrāna augšējā stūrī redzami iepriekšējie izkritušie kāršu simboli. Nospiežot „Start” taustiņu, spēle tiek pārtraukta, un laimests tiek pārnests uz „Credit” logu.

Papildspēles:

Ja spēlētājs gūst jebkurā vietā 3 „SAVRUPMĀJAS” simbolus, tad viņš gūst iespēju spēlēt 10 brīvas spēles. Brīspēļu laikā parādās speciāls simbols – durvis ar dēmonu ģīmetnēm. Brīvspēļu sākumā spēlētājam ir jāizvēlas VIENS no šiem speciālajiem simboliem uz viena cilindra, spiežot uz izvēlētajām durvīm ekrānā vai arī ar kādu no līniju pogām. Nospiežot uz izvēlētajām durvīm, sākas papildspēle. Ja papildspēles laikā uz izvēlētā cilindra parādās izvēlētās durvis, papildspēļu beigu laimests tiek reizināts ar 2, ja uz izvēlētā cilindra uzkrīt vēlreiz šīs durvis, tad papildspēļu beigu laimests tiek reizināts ar 4. Ar katru reizi, kad uz izvēlētā cilindra uzkrīt izvēlētās durvis, laimesta reizināšanas koeficients dubultojas. Papildspēles notiek ar spēles likmi un līniju skaitu, kāds bijis iepriekš.

Spēles beigas:

Spēle beidzas, ja spēlētājam beidzies kredīts, ja zaudēta „Gamble” spēle, laimests tiek pārnests uz „Credit” logu, laimests tiek izmaksāts vai arī aparāts ir gatavs uzsākt jaunu spēli.